top of page

Cześć, jestem Licho


Nazywam się Licho. Powiadają, że jestem najlepszym specjalistą od wizerunku. Postanowiłem pomóc moim przyjaciołom, którzy niedawno założyli zespół i rozpoczęli wspólne granie. Będę służył dobrą radą i wspierał ich jak tylko mogę najlepiej. W sumie to można powiedzieć, że jestem członkiem zespołu... Czyli jest nas siedmioro :-)

Nie możecie mnie jeszcze zobaczyć, ale mogę Was zapewnić - nie wierzcie w te wszystkie brednie, które można znaleźć w Internecie. Że niby ja wyglądam jak wychudzona staruszka z jednym okiem? Że niby czepiam się ludzi i powoduje same nieszczęścia? Nieszczęście to spotka mój zespół, owszem, ale jak mnie kiedyś wyrzucą :-)

I wcale nie będę się na nich mścił - oni po prostu sami sobie nie poradzą!

Prawda jest taka, że wśród kobiet mam ogromne powodzenie. Ludzie często mówią, że licho nie śpi. Nie mówią tego zatem bez przyczyny... Możecie się domyślić co robię nocami :-)

Zapraszamy na naszą stronę internetową. Właśnie dzisiaj wrzuciliśmy ją do sieci.

Odwiedzajcie nas regularnie na

 

Z okazji zbliżających się Świąt przygotowaliśmy dla Was niespodziankę! Nagraliśmy kolędowe życzenia! Obejrzyjcie koniecznie, bo sam filmowałem!

 


Wyróżnione posty
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page