top of page

Łapiemy oddech

Zmiany są ostatnio bardzo popularne. Szczególnie jeśli mówimy o dobrych zmianach :-) Jako postać światowa miałem kiedyś okazję odwiedzić Park Gorkiego w Moskwie (Центральный парк культуры и отдыха им. Горького), gdzie podobno można było odczuć powiew dobrych zmian. Ja jednak niczego wtedy nie czułem... Musiałem się trochę spóźnić. Za to widziałem dużo sierpów, młotów i wszechobecnego etosu pracy. Tak to już w życiu bywa, że zmiany dokonują się nie zawsze tam gdzie powinny...




Dziś natomiast mogę z czystym sumieniem napisać, że czuję powiew dobrych zmian w Polsce. Bo otóż zerkam właśnie na prognozę pogody i co widzę? Temperatura w górę! Wiatr będzie silniejszy to i ten smog nam ładnie przewieje. Nadchodzi lepsze... nadchodzi wind of change!

Zespołowi też chyba się to udziela. Chyba chce złapać oddech :-)

Nowy kawałek już na stronie.

Kliknij obrazek obok i posłuchaj! >


Wyróżnione posty
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page