top of page

Chyba ich... opętało

Pisałem Wam wcześniej, że zespół nagrał kilka kawałków. Właśnie słucham jednego z nich. Nie wiem, czy nie zrezygnuje z mojej posady, bo nie zamierzam tolerować w zespole żadnych używek, a za zespół odpowiadam przecież swoją reputacją. Po części to też moja wina, bo nie byłem na nagraniu i ich nie upilnowałem...

Otóż jest zima i jak na zimę przystało jest też zimno. Zerkam w tej chwili na termometr, widzę -7 stopni, czyli standard. Syf nieprzeciętny i przez smog ledwo co widać oddaloną o 100 metrów wiatę śmietnikową. Od jakiegoś czasu nie wyrzucam śmieci, bo boję się, że po drodze się zgubię. Na szczęście kupiłem od Chińczyka na popularnym portalu aukcyjnym maskę antysmogową, więc może za miesiąc (jak już dostanę przesyłkę) uporządkuję swoje mieszkanie. Na szczęście balkon mam spory ;)



Generalnie typowa polska pogoda. W tych warunkach każdy normalny, prawdziwy Polak powinien na wszystko narzekać. Tak jak robię to właśnie ja!

Tymczasem wyobraźcie sobie, że słucham tego ich nagrania, a oni o jakimś słońcu śpiewają, że ich tam ono opętało czy coś w tym stylu... Może faktycznie ich coś opętało, ale na pewno nie słońce, tylko jakiś belzebub. Pewnie dokładnie ten sam, o którym pisał Pan Prezes Telewizji Narodowej przy okazji finału WOŚP.



Tak czy inaczej muszę z nimi pogadać, bo raz mnie zabrakło na nagraniu, a oni robią co chcą. Ujarali się czymś czy co? Kliknijcie na obrazek obok i posłuchajcie sami! >>>>




Wyróżnione posty
Sprawdź ponownie wkrótce
Po opublikowaniu postów zobaczysz je tutaj.
Ostatnie posty
Archiwum
Wyszukaj wg tagów
Nie ma jeszcze tagów.
Podążaj za nami
  • Facebook Basic Square
bottom of page